Reklama w mediach.

Lis 02, 15 Reklama w mediach.

Media to nie tylko najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata, ale również reklama. Reklama jest istotną częścią mediów, ponieważ pozwala dotrzeć usługodawcom i oferującym różne produkty, do wielu milionów odbiorców. Jednak bardzo często producenci reklamy popełniają błędy, które powodują, że osiągają efekt odwrotny od zamierzonego. Jest tak wtedy, gdy przekaz jest kiczowaty, zbyt nachalny, a także forma i treść powodują negatywne emocje u odbiorcy, mimo, że mogłoby się wydawać, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Reklamy różnią się od siebie w zależności od środków przekazu. W radiu będą one oczywiście tylko głosowe, niezbyt długie. W telewizji będą połączeniem obrazu i dźwięku i tutaj już reklamodawcy mają większe pole do popisu, ale również muszą stworzyć produkt bardziej złożony. Prawdziwym wyzwaniem są za to reklamy w internecie, których oryginalność oraz przemyślana forma będą wpływać na niezwykłą popularność przekazu, co będzie miało przełożenie na zwiększenie sprzedaży.