Reklama, media

Lis 02, 15 Reklama, media

Warto zdawać sobie sprawę z siły dzisiejszych mediów. Przekazywane przez nie informacje trafiają do milionów ludzi, więc dobrze zaplanowana reklama pozwoli na zarobki rzędu kilkuset tysięcy złotych, jeśli zaledwie ułamek z odbiorców zdecyduje się skorzystać z oferowanych usług. Wiadomości przekazywane poprzez media są uważane za wiarygodne i zweryfikowane, co również pozytywnie wpływa na odbiór reklamowanych produktów. Siłą rzeczy uważamy, że nieuczciwy sprzedawca nie reklamuje się w mediach, a więc kupimy od niego chętniej niż od człowieka, na którego stronę internetową trafiliśmy przypadkiem i nigdy o nim nie słyszeliśmy. Słowem, warto być kojarzonym, a na to pozwala nam dobrze zaplanowana kampania reklamowa. Wbrew opiniom – wcale nie musi być droga. Jeśli potrafimy skutecznie dotrzeć do „targetu” i nie marnujemy pieniędzy na absurdalne połączenia, jak reklama kremu przeciwzmarszczkowego na młodzieżowym portalu internetowym – możemy uzyskać szybki i trwały sukces, a nasze przedsiębiorstwo rosnąć w siłę.