Media, wiadomości, reklama.

Paź 28, 15 Media, wiadomości, reklama.

Ludzie urodzeni w połowie lat dziewięćdziesiątych dwudziestego wieku, byli i są naocznymi świadkami zachodzących przemian i sunącego do przodu postępu technicznego. W ich latach młodzieńczych, przepływ informacji i media ograniczały się do telewizji publicznej, radia i prasy. Wszelkie wiadomości z kraju, ze świata, napływały bardzo ubogim źródłem środków masowego przekazu. Dopiero w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, po upadku komunistycznych rządów, a przede wszystkim dzięki bardzo szybkiemu wzrostowi techniki, sytuacja ta zaczęła się radykalnie zmieniać.
Od tamtego czasu, postęp w dziedzinie ogólnoinformacyjnej uległ radykalnym zmianom. Media, wiadomości, reklama, dosięgają nas na każdym kroku. Gdziekolwiek byśmy nie spojrzeli, nie ruszyli się, dostarczane nam są informacje. Praktycznie nie ma możliwości byśmy nie byli na bieżąco z najważniejszymi informacjami nie tylko krajowymi, ale również z zagranicy. Najistotniejsze wiadomości relacjonowane są na żywo, więc mamy możliwość otrzymywania informacji o jakimś zdarzeniu w czasie rzeczywistym, co nie rzadko przyczynia się do podjęcia przez nas, decyzji różnego rodzaju.
Trudno wyobrazić sobie jak będzie wyglądać reklama naszego ulubionego piwa, lub w jaki sposób media będą nas karmić nowinkami za kolejne dziesięciolecia. By się tego dowiedzieć, potrzeba jednak trochę czasu.